Länge sen sist...

Det är långt mellan gångerna det händer något här inne.
Jag glömmer alltid bort att skriva något. Eller så har jag inget av intresse att skriva.
I helgen har jag varit på utställning - trot eller ej - helt utan hund.
Kändes jättekonstigt att kliva upp på morgonen och inte packa galler, liggunderlag och allt annat som hundarna behöver under dagen. Det enda som packades med var en termos med varmvatten, te, stolar och penna för att kunna föra anteckningar i utställningskatalogen.
Det var Goldenklubben i Ångermanland som arrangerade Open Show på Solänget som i år var kallar än någonsin... -18 grader utomhus och det kändes nästan lika kallt där inne.
Det var längesedan jag frös så mycket som igår.
Jag var där för att fota under dagen. BIS-finalerna skulle fotas, samt alla klassvinnare. Då det var få hundar var det fotografering titt som tätt vilket gjorde att jag aldrig hann sätta mig ner och ta på mig vantarna för att föröska få upp lite värme. Det var bara att gilla läget och försöka ta så bra bilder som möjligt.
Ska sätta mig, förhoppningsvis ikväll, och redigera bilderna som jag knäppt och skicka iväg de så att hemsidan kan uppdateras.
Har dock gjort två bilder klara redan...BIS-bilderna.


BIS-valp


BIS-vuxna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0