Äntligen fredag!

* Ska ut med pojkarna i skogen.
* Gizmo ska klippas.
* Han ska även badas.
* Och givetvis fönas. Detta tar flera timmar då pälsen måste vara helt torr innan jag avslutar det hela. Annars kommer jag svära över en massa "flärpar" som sticker upp här och var.
* Marcus ska klippas.
* Skulle behöva köpa en ny mascara då min nästan är slut. Alltså en sväng på stan.
* Ska tvätta håret och göra mig klar.
* Börjar jobba kl. 18.00. Slutar vid 21.20.
* Sen ska jag packa för söndagens utställning.
* Skriva ett gratulationskort.
* Fixa vegetarisk mat till lördagens 50-års kalas som vi ska på.

* Ja just...måste ju hinna äta nånting också...

Som sagt..."äntligen" Fredag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0