Mycket märkligt...

Sitter och tittar på lite bilder på datorn och hittade följande bild...
Historien var den att jag och Marcus hade stekt lax till middag. Under tiden råkade någon liten bit hamna utanför stekpannan men togs inte upp direkt.
Efter maten skulle vi plocka undan och diska. Jag var precis på väg att torka spisen när jag ser följande:

Det här är alltså en av de bitar som har hamnat på sidan om stekpannan.
Vet inte hur länge jag stod och tittade på biten innan jag hämtade kameran.
Måste säga att det var lite skrämmande att se vad biten föreställer...

Kommentarer
Postat av: Marre

Men usch... Nästan så man vill sluta äta fisk igen... =(

2008-11-25 @ 11:12:06
URL: http://drifwa.blogg.se/
Postat av: Marre

HEJE!!! Åh så fint du fått med bilden över Moälven och dess berg! =) Och TACK för all hjälp på bloggen... KRAMAR!

2008-11-28 @ 11:21:57
URL: http://drifwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0